Продавець Інтернет магазин автозапчастин Автоточка розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
232 відгуків
Інтернет магазин автозапчастин Автоточка

Положення про гарантії та порядок повернення

Положення про гарантії та порядок повернення

 

    Положення визначає порядок реалізації гарантійних зобов'язань і повернення товарів. Поширюється на автотовари – автозапчастини та матеріали, придбані через інтернет-магазин autoto4ka.com.ua.

 

    1. Загальні відомості

    Автомобільні запчастини умовно поділяють на оригінальні і неоригінальні.

    1.1. Під оригінальними розуміють деталі і вузли засобів автотранспорту, які виробляються для постачання на складальне виробництво або авторизованим дилерам в якості запасних частин для виконання техобслуговування і ремонту.

    Оригінальні деталі та вузли маркуються логотипом автовиробника (наприклад, VW). Вони мають шифр, аналогічний заводському номеру (OE).

    1.2. Всі інші вузли і деталі, незалежно від виробника та упаковки, називаються неоригінальними.

    1.3. Під гарантією розуміється право, що отримується при купівлі, на безоплатну заміну тих запасних частин, які у встановленому порядку визнані такими, що не відповідають технічним вимогам виробника з причини дефектів, що виникли при їх виготовленні.

    1.4. Покупець реалізує своє право на гарантію шляхом звернення з претензією до виробника або продавця товару за місцем його покупки.

    2. Порядок реалізації гарантії

    2.1. Термін гарантії на автотовари, за винятком електротехнічних виробів і витратних матеріалів, встановлюється таким:

    2.1.1. На оригінальні запчастини – шість місяців.

    2.1.2. На неоригінальні запчастини – один місяць.

    2.1.3. Гарантійний термін обчислюється від дати прийому-передачі.

    2.1.4. Допускається зміна терміну гарантії на товари або їх групи в бік збільшення. Така інформація на сайті autoto4ka.com.ua міститься в картці товару. Так, наприклад, термін гарантії для турбін JP Group (Данія) ― 12 міс.

    2.2. Виробник або продавець приймає на себе виконання гарантійних зобов'язань за умови дотримання Покупцем таких вимог:

    2.2.1. Оригінальні запчастини повинні відповідати специфікації транспортного засобу. Неоригінальні ― повинні бути прямими аналогами або повноцінними замінниками оригінальних.

    2.2.2. Установка Товару на автомобіль виконана на спеціалізованому підприємстві, яке надає послуги з техобслуговування, ремонту та тюнінгу автомобілів - Станції технічного обслуговування (СТО). Цей факт підтверджується належним чином оформленим документом ― наряд-замовленням.

    2.2.3. Несправність Товару підтверджується актом рекламації, зразок якого подано в Додатку 1.

    2.3. Наряд-замовлення має містити такі відомості:

    2.3.1. Назва, реквізити СТО.

    2.3.2. Прізвище, ініціали замовника.

    2.3.3. Держномер, марка, модель, VIN-код і дата випуску автомобіля.

    2.3.4. Дата заїзду на СТО.

    2.3.5. Пробіг на дату заїзду на СТО.

    2.3.6. Список виконаних робіт із зазначенням їх вартості.

    2.3.7. Посада, прізвище, ініціали, підпис відповідального працівника СТО.

    2.3.8. Підпис замовника про приймання виконаних робіт.

    2.3.9. Печатка СТО (при наявності).

    2.4. Акт рекламації повинен містити відомості згідно з поданим зразком (Додаток 1).

    2.5. Додатково подаються наступні документи:

    2.5.1. Копія ліцензії СТО на проведення робіт з обслуговування автомобілів.

    2.5.2. Копія сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються СТО.

    2.5.3. Документ, що підтверджує факт купівлі гарантійного Товару.

    2.6. Гарантія на Товар не поширюється у випадках:

    2.6.1. Вихід з ладу відбувся внаслідок нормального (природного) зносу.

    2.6.2. Пошкодження товару сталося в результаті ДТП, порушення правил експлуатації та технічного обслуговування автомобіля.

    2.6.3. Пошкодження товару ― складової частини паливної або вихлопної систем, що виникло у зв'язку з використанням неякісного пального, у тому числі внаслідок його забруднення або використання етилованого бензину.

    2.6.4. Пошкодження деталей підвіски і рульового керування, що виникли внаслідок неналежної експлуатації.

    2.6.5. Надмірний шум (скрип) гальм.

    2.6.6. Ушкоджень, в тому числі корозії Товару, які виникли як наслідок впливу на нього викидів промислових підприємств, забруднення атмосфери, соків рослин, продуктів життєдіяльності птахів та тварин, а також хімічних речовин та природних явищ (блискавка, град тощо).

    2.6.7. Зносу і зміни природного стану, в тому числі в результаті старіння таких деталей, як щітки склоочисника, сальники, приводні ремені, фрикційні колодки, диски та барабани гальм, фрикційні диски зчеплення, свічки запалювання і тому подібні.

    2.6.8. У наряді-замовленні або акті виконаних робіт немає відміток про проведення додаткових робіт, у тому числі пов'язаних з обов'язковою заміною інших деталей, без чого товар може вийти з ладу.

    2.7. У разі невиконання покупцем вимог, при яких діють гарантійні зобов'язання, товар гарантію втрачає.

    3. Розгляд гарантійних претензій

    3.1. Претензії щодо якості автотоварів продавець розглядає в порядку, встановленому законодавством України.

    3.2. Про настання гарантійного випадку покупець інформує продавця у письмовому вигляді.

    3.3. Покупець повинен надати дефектний товар і документальне підтвердження дотримання гарантійних умов (дивись п. 2.2 та 2.5 Положення).

    3.4. Продавець приймає рішення щодо претензії протягом одного робочого дня після дати надання дефектного товару і коректно оформлених документів (п. п. 2.3 та 2.4 Положення).

    3.5. При згоді з претензією продавець зобов'язаний поінформувати про це покупця і надати товар на заміну дефектного у строк, встановлений законодавством України або повернути покупцеві грошові кошти.

    4. Порядок і умови повернення товару

    4.1. Покупець має право повернути Товар у випадках і на умовах, регламентованих законодавством України та цим Положенням.

    4.2. Повернення товару попередньо узгоджується з представником Продавця.

    4.2.1. У процесі узгодження уточнюється порядок передачі товару: терміни, перевізник і т. д.

    4.2.2. Ризики, що виникають при поверненні товару без узгодження, покладаються на покупця.

    4.2.3. Товар, що повертається, крім вживаного і такого, що повертається по гарантії, повинен мати цілу, неушкоджену і не забруднену упаковку. Вона не повинна мати сторонніх написів і закреслень. Акуратне розкриття упаковки у призначеному для цього місці пошкодженням не вважається.

    Всі етикетки, маркування і ярлики повинні бути збережені.

    4.2.4. Втрата упаковки, а також її пошкодження або забруднення є підставою для відмови в поверненні товару.

 

Додаток 1. АКТ РЕКЛАМАЦІЇ (зразок)

 

Найменування СТО

 

Адреса СТО

 

Телефон

 

Дата діагностики

 

 

 

1

Марка і модель автомобіля

 

2

Дата випуску

 

3

Об'єм та тип двигуна

 

4

VIN-код автомобіля

 

5

Пробіг на момент встановлення деталі

 

6

Пробіг на момент діагностики

 

7

Найменування, код деталі

 

8

Кількість деталей

 

9

Дата встановлення деталі

 

10

Детальний опис дефекту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Стан сполучених вузлів і агрегатів на момент діагностики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Директор СТО (підпис, прізвище, ініціали) _____________________

 

Механік (підпис, прізвище, ініціали) __________________________

Дата __________________________________

 

М. П.

Інші статті
  • Фольксваген Т4 на війні
    Фольксваген Т4 на війні
    Стаття - про особливості підбору запчастин на автомобілі Фольксваген Т4, випущені до 1996 року. Ці недорогі, надійні й невимогливі машини закуплені у великій кількості нашими волонтерами та меценатами для потреб фронту. Вони успішно використовуються як допоміжний транспорт нашими українськими воїнами.
    Повна версія статті
  • Як замінити амортизатори на Фольксваген Т4?
    Як замінити амортизатори на Фольксваген Т4?
    Стаття присвячена особливостям заміни амортизаторів на Фольксваген Т4. Описані типові помилки, котрі допускаються під час виконання робіт. В статті приведені фотозвіти заміни передніх і задніх амортизаторів популярного фургона. Кількість ілюстрацій - 32.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner