Продавець Інтернет магазин автозапчастин Автоточка розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
232 відгуків
Інтернет магазин автозапчастин Автоточка

Як поміняти сайлентблоки на Т4?

Як поміняти сайлентблоки на Т4?

     Статті за темою:

    - Сайлентблоки;

    - Підбір сайлентблоків підвіски на Фольксваген Т4.

    Ресурс гумовометалевих шарнірів (ГМШ) підвіски авто, які ми звикли називати сайлентблоками, залежить від двох чинників: якості і стану доріг і манери водіння, яку використовує водій. Найслабша частина сайлентблоку - це ґумова втулка. Гума схильна до старіння. З часом вона втрачає пружність, тріскається, відшаровуэться від втулок і врешті руйнується.

     При наявності дефектів сайлентблоки слід замінити. На Фольксваген Транспортер Т4 встановлюють або передбачені виробником ґумові сайлентблоки, або поліуретанові, які більш довговічні. Однак слід пам’ятати, що використання поліуретану в деталях пыдвыски робить її більш жорсткою, що не завжди бажано на пасажирських модифікаціях. До того ж сайлентблоки на поліуретані досить дорогі. І це, мабуть, вирішальний фактор, який стримує широке їх застосування.

    В Інтернеті можна легко знайти поради щодо заміни сайлентблоків Фольксваген Т4 з малюнками, фотографіями та відеороликами.

    На що перш за все слід звернути увагу під час заміни ГМШ VW T4?

    1. Сайлентблоки на Т4 і в передній, і в задній підвісці можна замінити тільки з використанням пресу.

    2) Для заміни сайлентблоків T4 важіль потрібно демонтувати.

    3) Для виконання цієї операції на верхніх важелях виробник радить попередньо виконати демонтаж підрамника. Для виконання цієї роботи без зняття підрамника (що в принципі можливо) від ремонтного персоналу вимагається знання особливих прийомів і володіння відповідними навичками.

    4. При запресуванні сайлентблоків, які мають зовнішню металеву оболонку, можна прикладати зусилля лише до зовнішньої обойми!

    5. При монтажі сайлентблоків верхніх важелів орієнтація ГМШ не має значення. Також довільно запресовується у нижній важіль передній ГМШ. Головне, щоб було дотримано правило: запресовувати зсередини назовні. При монтажі заднього сайлентблоку нижнього важеля, що має особливі виїмки в ґумовій прошарці, щоб надати деталі різної жорсткості в різних напрямках, потрібно точно дотримуватися рекомендацій виробника.

    6 Задні сайленблок застосовуються двох модифікацій - з суцільною і розрізною зовнішньою обоймою. Відрізняються і ґумові елементи цих різновидів. Перед запресуванням їх слід по-різному орієнтувати. Нижче ми розповімо більше про це.  

    Виробник рекомендує виконувати заміну ГМШ у такому порядку:

    1. Встановити важіль переднім сайлентблоком на обрізок труби (1) і наставкою (2) вичавити його з провушини важеля (див. рис. 1). Зношений сайлентблок повинен випасти всередину труби.

Рис. 1. Демонтаж сайлентблоку

    2. Новий сайлентблок змочити ззовні мильним розчином і осадити його в провушину важеля.

    3. Знову встановити важіль на проставку і дотиснути сайлентблок так, щоб торці виступали з важеля симетрично з обох боків.

    Увага! Установку сайлентблоків слід виконувати обережно і повільно, щоб не поставити їх занадто глибоко.

    Крім того, існує небезпека, що передній сайлентблок занадто глибоко буде посаджено в нижній важіль, коли зрізується упорний поясок деталі, що неприпустимо.

    Проконтролювати правильність запресування сайлентблоків нижнього важеля Т4 можна за відстанню між ними, як це показано на рис. 2. Ця відстань повинна бути в межах 371 ±1 мм.

Рис. 2. Контроль правильності монтажу сайлентблоків нижнього важеля Т4

    Під час заміни заднього сайлентблоку нижнього важеля Фольксваген Т4 потрібно додатково забезпечити його правильне кутове розташування. Для цього слід робити так:

    Перед вилученням старого сайлентблоку набити мітку на важелі навпроти «вістря» вибірки на ґумовій втулиці (див. рис. 3). «Вістря» втулки повинно бути на лінії, що проходить через вісь отвору втулки і відхиленої вгору на 11º.

Рис. 3. Орієнтація заднього сайлентблоку. Вибірка (А) і мітка (В) повинні лежати на одній лінії

    Кутове положення сайлентблоків з обох сторін симетричне, як це показано на рис. 4 та 5.

Рис. 4. Монтажне положення заднього сайлентблоку ліворуч

Рис. 5. Монтажне положення заднього сайлентблоку праворуч

    Ці рекомендації справедливі для сайлентблоків з розрізною втулкою. Це показано на рис. 6.

Рис. 6. Схема встановлення задніх сайлентблоків з розрізною зовнішньою втулкою під час запресування в нижні важелі Т4

    Для сайлентблоків з суцільною втулкою орієнтацію перед запресуванням потрібно виконувати так, як це показано на рис. 7.

Рис. 7. Схема встановлення задніх сайлентблоків нижнього важеля Т4 з суцільною зовнішньою втулкою

    На рис. 6 і 7 позначення в перекладі з нім.:

    - links - лівий;

    - rechts – правый;

    - Nase – носик;

    - geschlitzte Hülse - розрізна втулка;

    - Stege – мостик;

    - geschlassene Hülse - нерозрізна втулка.

Рис. 8. Задній сілентблок нижнього переднього важеля Т4 з розрізною втулкою (OE 701407140C)

Рис. 9. Задний сайлентблок нижнього переднього важеля Т4 з суцільною втулкою (OE 7D0407140A)

    Увага! Мостики ґумової втулки повинні бути зорієнтовані вгору. При цьому більша щілина в ґумовій втулиці повинна бути спрямована до середини машини. 

    Заміна сайлентблоків у верхніх важелях Т4 виконується аналогічно. Орієнтація - довільна.

    Подібним чином виконується заміна сайлентблоків в задніх важелях Фольксваген Т4.

    Особливості задніх сайлентблоків з розрізною втулкою

    Деталь замінили на модель з суцільною втулкою в процесі модернізації (рестайлінгу) Т4 для підсилення підвіски. Сайлентблоки з суцільною втулкою більш витривалі, а для збереження заданої жорсткості в гумовій частині передбачені спеціальні виїмки. Розташування і розмір виїмок відповідають розподілу навантажень на деталь.

    Однак при частій заміні сайлентів розмір отворів у провушинах важеля трохи збільшується, і сайлентблок з суцільною обоймою недостатньо щільно сідає на місце. У цьому випадку рекомендують запресовувати деталі з розрізною втулкою, які в цьому випадку використовуються як ремонтні.

    Встановлення сайлентів з розрізною втулкою має свої особливості. Новий сайлентблок треба спочатку зтиснути. Для цього встановлюють на обох кінцях хомути і стискають їх доти, доки обидві половинки зовнішньої втулки не зійдуться, як це показано на рис. 10.

Рис. 10. Встановлення задніх сайлентблоків нижніх важіль з розрізною втулкою

    Сайлентблокі з поліуретана не мають виїмок у еластичному шарі. Орієнтація їх під час запресовування в важелі є довільною. Їх зовнішя втулка виготовляється лише суцільною.

Рис. 11. Задній сайлентблок нижнього переднього важеля Т4 з суцільною втулкою (OE 7D0407140A) з поліуретану

    Фінішні операції після заміни сайлентблоків підвіски на Фольксваген Т4

    Після запресування сайлентблоків необхідно перевірити їх співвісність, надягнувши їх на спільну вісь. Якщо вони знаходяться не на одній осі, то існує небезпека, що, встановлюючи їх на авто, з’явиться додаткове напруження в ґумі сайленблоку і ресурс деталі істотно зменшується. Щоб уникнути цієї проблеми, затягувати кріплення важелів необхідно лише після того, як машина буде поставлена на колеса. Досвідчені «бусоводи» рекомендують при цьому пару разів ще й присадити машину, щоб сайлентблоки зайняли своє місце на болтах, і після цього, ще раз присадивши передок машини вантажем близько 100 кілограмів, затягнути болти остаточно. Так можна забезпечити оптимальний ресурс сайлентблоків.

    Проблеми, пов’язані з заміною сайлентблоків Т4

    Хвороба важелів підвіски Т4, та й не тільки його, - прикипання не тільки гайок до болтів на різьбі, але й самих болтів до втулок сайлентблоків.

    Рецептів, як заміну сайлентблоків провести з найменшими втратами часу і сил, в Інтернеті на форумах любителів "бусів" можна знайти кілька. Один з них - попередньо (за два-три дні до виконання роботи) відмочити болти кріплення важеля гасом або принаймні засобом на зразок WD-40.

    Є рекомендації профілактичного характеру (щоби уникнути проблеми в майбутньому). Вони стосуються ретельного очищення місць під сайлентблом від іржі та бруду і легкого змащування болта перед монтажем змазкою типу литола.

    Проблеми з прикипілими болтами також можуть виникати при зверненні на СТО для регулювання розвалу-сходження після заміни ґуми.

    Боли кріплення сайлентблоків на Фольксваген Т4 використовують тільки оригінальні, крім розвальних. Вони всі доступні під замовлення. Замовити кріплення можна окремо для передньої и задньої підвіски.

Інші статті
  • Фольксваген Т4 на війні
    Фольксваген Т4 на війні
    Стаття - про особливості підбору запчастин на автомобілі Фольксваген Т4, випущені до 1996 року. Ці недорогі, надійні й невимогливі машини закуплені у великій кількості нашими волонтерами та меценатами для потреб фронту. Вони успішно використовуються як допоміжний транспорт нашими українськими воїнами.
    Повна версія статті
  • Як замінити амортизатори на Фольксваген Т4?
    Як замінити амортизатори на Фольксваген Т4?
    Стаття присвячена особливостям заміни амортизаторів на Фольксваген Т4. Описані типові помилки, котрі допускаються під час виконання робіт. В статті приведені фотозвіти заміни передніх і задніх амортизаторів популярного фургона. Кількість ілюстрацій - 32.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner