Підвіска VW T5
- V45053 722 ₴В наявності
- 634723291 308 ₴Під замовлення
- 654733432 467 ₴В наявності
- 1142402000318 ₴В наявності
- 1142602300130 ₴В наявності
- 1142401900442 ₴В наявності
- 66470456 ₴В наявності
- 11422026001 869 ₴Під замовлення
- 713610650від 4 058 ₴/комплектПід замовлення
- 7647252 100 ₴В наявності
- 7H04986117 985 ₴Під замовлення
- 11414021002 591 ₴В наявності
- 713 6107 603 861 ₴/комплектВ наявності
- 1140300800478 ₴В наявності
- 1140300700491 ₴В наявності
- 5044745435 ₴В наявності
- 5044745PROНовинка703 ₴В наявності
- 5044746746 ₴В наявності
- 1140203300275 ₴В наявності
- 110052410240 ₴В наявності
- 1140203500245 ₴В наявності
- 3040701837H0242 ₴В наявності
- 7H04071831 163 ₴В наявності
- EMS8338198 ₴В наявності
В конструкції підвіски 5-го Транспортера, на відміну від попередників і конкурентів, не використовуються торсіони і ресори, що робить її дуже комфортною.
Передня підвіска
Рис. 1. Конструкція передньої підвіски Фольксваген Т5
Для передньої підвіски характерні такі особливості:
- 4-точкове кріплення силового агрегату має дві опори на кузові та дві реактивні штанги на підрамнику;
- трубчастий підрамник з'єднується з кузовом за допомогою чотирьох гумовометалевих шарнірів, на ньому закріплений рульовий механізм та шумопоглинаючий піддон;
- горизонтальні зусилля з дороги передаються на кузов через підрамник, що сприяє пілвищенню рівня пасивної безпеки машини;
- маточини коліс виконують функції внутрішніх кілець підшипників;
- поворотні кулаки закріплені на амортизаційних стійках за допомогою клемових з'єднань, які стягуються двома болтами;
- в приводі передніх коліс застосований порожнистий проміжний вал на автомобілях з 4-х і 5-циліндровими двигунами, а на машинах з двигунами V6 вал суцільний.
В передній підвісці регулюється тільки сходження коліс.
Задня підвіска
В задній підвісці Т5 використовуються бочкоподібні пружини з прогресивною характеристикою. Їх навивають з прутка із змінним перерізом, у зв'язку з чим на різних ділянках пружини її пружність відрізняється. На малих ходах пружина м'яка, тому що працює її тонка частина, а на великих вибоїнах діє більш жорстка її частина, що забезпечує підвісці "непробивність".
Рис. 2. Конструкція задньої підвіски Фольксваген Т5