Підвіска VW T5
- V45053 865 ₴В наявності
- 654733432 562 ₴В наявності
- 1142402000331 ₴В наявності
- 1142602300135 ₴В наявності
- 1142401900459 ₴В наявності
- 66470474 ₴В наявності
- 11422026001 941 ₴Під замовлення
- 713610650від 4 004 ₴/комплектПід замовлення
- 7647252 781 ₴Під замовлення
- 11414021002 566 ₴В наявності
- 713 6107 603 766 ₴/комплектВ наявності
- 1140300800497 ₴В наявності
- 1140300700510 ₴В наявності
- 5044745452 ₴В наявності
- 5044745PROНовинка730 ₴В наявності
- 5044746775 ₴В наявності
- 1140203300275 ₴В наявності
- 110052410249 ₴В наявності
- 3040701837H0251 ₴В наявності
- 7H04071831 208 ₴В наявності
- EMS8338190 ₴В наявності
- 7H04071821 020 ₴В наявності
- 7H0407182A1 079 ₴Під замовлення
- VN-002650 ₴Під замовлення
В конструкції підвіски 5-го Транспортера, на відміну від попередників і конкурентів, не використовуються торсіони і ресори, що робить її дуже комфортною.
Передня підвіска 
Рис. 1. Конструкція передньої підвіски Фольксваген Т5
Для передньої підвіски характерні такі особливості:
- 4-точкове кріплення силового агрегату має дві опори на кузові та дві реактивні штанги на підрамнику;
- трубчастий підрамник з'єднується з кузовом за допомогою чотирьох гумовометалевих шарнірів, на ньому закріплений рульовий механізм та шумопоглинаючий піддон;
- горизонтальні зусилля з дороги передаються на кузов через підрамник, що сприяє пілвищенню рівня пасивної безпеки машини;
- маточини коліс виконують функції внутрішніх кілець підшипників;
- поворотні кулаки закріплені на амортизаційних стійках за допомогою клемових з'єднань, які стягуються двома болтами;
- в приводі передніх коліс застосований порожнистий проміжний вал на автомобілях з 4-х і 5-циліндровими двигунами, а на машинах з двигунами V6 вал суцільний.
В передній підвісці регулюється тільки сходження коліс.
Задня підвіска
В задній підвісці Т5 використовуються бочкоподібні пружини з прогресивною характеристикою. Їх навивають з прутка із змінним перерізом, у зв'язку з чим на різних ділянках пружини її пружність відрізняється. На малих ходах пружина м'яка, тому що працює її тонка частина, а на великих вибоїнах діє більш жорстка її частина, що забезпечує підвісці "непробивність".
Рис. 2. Конструкція задньої підвіски Фольксваген Т5