Продавець Інтернет магазин автозапчастин Автоточка розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
269 відгуків
Інтернет магазин автозапчастин Автоточка

Як відремонтувати провислі передні двері на Фольксваген Т4?

Як відремонтувати провислі передні двері на Фольксваген Т4?

     Під час експлуатації мікроавтобуса Фольксваген Транспортер Т4 трапляються такі проблеми передніх дверей:

    - провисання дверей;

    - поломка замків і ручок;

    - руйнування гофри та переламування дротів.

    Провисання дверей призводить до низки несправностей:

    - під час руху машини виникає скрип, а потім стукіт;

    - виникають проблеми з роботою замків;

    - двері заклинюють.

    Причина провисання — поява в петлях зазору, пов'язаного зі зносом.

    Як виявити знос петель?

    Сигналізують про появу зносу такі ознаки:

    - під час зачинення та відчинення дверей лунає скрип;

    - скоба замка не потрапляє в паз замка, і двері не зачиняються;

    - у відкритому положенні з'являється люфт (дверь зсувається в петлях, якщо підняти її за низ);

    - відбувається мимовільне відкривання або закривання;

    - полотно треться об стійку або не входить у отвір.

    Що ж зношується в петлях передніх дверей Т4?

    Палець закріплений жорстко в тій частині петлі, яка кріпиться на стійці. Фіксація здійснюється завдяки насічкам, нанесеним на одному кінці пальця. Друга частина петлі обертається на пальці, який практично не зношується завдяки запресованим у петлю спеціальним втулкам, що являють собою бронзову сітку в текстоліті. Згодом вони зношуються.

    Що характерно, ці втулки в каталогах автовиробника не показані.

Рис. 1. Комплектація передніх дверей "Течика"

    Петлі — знімні. На машинах випуску до 1996 року встановлювалися приварні петлі.

Рис 2. Знімна петля передніх дверей VW T4

    Частина петлі з двома отворами кріпиться до передньої стійки кузова, а частина з одним отвором — до дверей.

Рис 3. Конструкція петлі передніх дверей Т4. 1 — середня частина (кріпиться до дверей); 2 – зовнішня частина (кріпиться до передньої стійки); 3 – палець; 4 — втулки (2 шт.)

    Як усунути провисання передніх дверей на Т4?

    За невеликого зносу петлі наслідки усуваються регулюванням. Зовнішній край дверного полотна злегка підіймається завдяки зміщенню петлі в місці її кріплення до дверей. Але це дає ефект у разі невеликого зносу та відповідно невеликого провисання. Якщо провисання чималі та двері під час зачиняння чіпляє елементи кузова, потрібна заміна ремкомплекту, що складається з пальця та спеціальних втулок (2 шт.).

    Хороше рішення — заміна петлі. Однак цей компонент знятий із виробництва й більше не постачається.

    Другий варіант — встановлення петлі б/в, знятої з автомобіля під час його розбирання. Однак підібрати петлі з невеликим зносом важко. Цей варіант застосовується, коли стан петель на ремонтованій машині не дає змоги використовувати їх для реставрації. У цьому разі їх замінюють на відреставровані петлі з розборки.

    Практика реставрації петель автомобільних дверей в Україні широко застосовується. Випускаються спеціальні ремкомплекти, що містять необхідні запчастини, мастило та інструменти.

    Які ремкомплекти застосовуються для реставрації петлі передніх дверей Volkswagen T4?

    Використовуються чотири варіанти ремонтних комплектів. Вони відрізняються одна від одної конструкцією й матеріалом втулок.

    1. Розрізні тонкостінні втулки фланцевого типу ідентичні оригінальним і палець. Зовнішній діаметр втулок — 8,5 мм.

    Складність встановлення цього ремкомплекту в тому, що за навіть невеликої несоосності половинок петлі під час запресовування пальця втулки видавлюються зі свого посадкового місця й до подальшого використання стають непридатними.

    2. Капролонові тонкостінні фланцеві втулки і палець. Зовнішній діаметр втулок — 8,5 мм.

    Для використання комплектів No1 і No2 не потрібно розсвердлювати посадкове місце під втулки. Ці ремкомплекти використовують у разі незначного зносу посадкової поверхні петлі.

    No3. Палець і дві бронзові (частіше — латунні) втулки із зовнішнім діаметром 9,0 мм. Під ці втулки посадковий отвір петлі необхідно розсвердлювати.

    No4. Палець і дві сталеві втулки (Італія). Самозмащувальні втулки, на внутрішні поверхні яких нанесено графітово-капролонове покриття. Зовнішній діаметр втулки — 10,0 мм. Під ці втулки посадкові поверхні петель потрібно розсвердлювати під розмір 10,0 мм.

    Який із ремкомплектів забезпечує триваліший ресурс?

    Більш довговічне з'єднання деталей петлі після ремонту забезпечує ремкомплект No3.

    У нашому інтернет-магазині автозапчастин Автоточка (autoto4ka.com.ua) можна купити ремкомплекти для ремонту петель передніх дверей четвертого покоління Транспортерів третього типу 7D0831401KIT, який складається з таких компонентів:

    - Палець дверної петлі JP Group 1187450100 (OE 321831421) — 1 шт.;

Рис. 4. Палець JP Group 1187450100

    - Втулка бронзова з внутрішнім діаметром 8.0 мм, зовнішнім — 9.0 мм — 2 шт.;

Рис. 5. Втулки (2 шт.)

    - Мастило сульфатно-кальцієве — пакет 1 г.

Рис. 6. Мастило для шарнірів дверей

        Довідка:

        Довжина оригінального пальця OE 321831421 — 47 мм, довжина пальця JP Group 1187450100 — 41 мм.

        Порядок виконання робіт

        Реставрацію петлі виконуємо за допомогою Ремкомплекта 7D0831401KIT.

        Роботи зручніше виконувати на петлі, знятій із дверей (крім варіанту з приварною петлею).

  Рис. 7. Петля передніх дверей Фольксваген Т4

Рис. 8. Приварна петля передніх дверей Т4

        Роботи виконують у такому порядку:

        1. Випресувати палець 3 в напрямку стрілочки A (в бік накатки) — рис. 3.

        2. Видалити з отвору середньої частини петлі зношені втулки (поз. 4).

        3. Очистити частини петлі (поз. 1 і 2) від залишків змащення та продуктів зносу.

        4. Промити деталі засобом WD-40.

    5. Розсвердлити отвір у середній частині петлі до діаметра 9,0 мм під нові втулки з ремкомплекту. Досвід показує, що цю роботу краще виконувати за допомогою ручної розгортки (райбера).

Рис. 8

        6.Вирівняти опорні поверхні під фланці втулок.

    Часто ці поверхні мають нерівномірний знос, тому їх потрібно вирівняти за допомогою напилка.

Рис. 9

    7. Встановити нові втулки з ремкомплекту в середню частину петлі.

Рис. 10

    8. Скоригувати товщину фланців бронзових втулок (див. рис. 7) за допомогою напилка (рівномірно з 2 сторін) у такий спосіб, щоб зібрати деталі петлі щільно входили одна в одну.

    Увага! Не допускається зменшувати товщину фланців латунних втулок менш ніж 0,5 мм, оскільки є ризик відриву фланця від основної втулки та виникнення осьового зазору в петлі.

    9. Закласти сульфатно-кальцієве мастило в посадкові місця під палець.

  10. Збірка петлі.

    Акуратно поєднати дві частини петлі, ретельно контролюючи співвідношення отворів. З боку, де була накатана частина пальця (в напрямку по стрілочці B), запресувати новий штифт, попередньо встановивши упор, як це показано на рис. 9.

Рис. 12

    Коли штифт досягне упору, декількома ударами молотка зробити невелике розвальцьовування, щоб унеможливити випадання штифту в майбутньому. Далі прибрати упор і запресувати штифт повністю.

Рис. 13

    Робота вважається правильно виробленою, якщо в руках під час повороту частин петлі не відчувається ні радіальний, ні осьовий проміжок.

    Реставрація петель передніх дверей Фольксваген Т4 за допомогою ремкомплекту 7D0831401KIT, за відгуками наших клієнтів, не вимагає наявності особливих навичок. Досить ретельно й акуратно виконати всі операції, як це описано в інструкції, що додається до ремкомплекту. Результат — повне відновлення працездатності, плавний і тихий хід.

    Звертайтеся! Ми працюємо для вас.

    Автор статті: Валентин Діденко

    Дата публікації: 02.08.2024

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner