Продавець Інтернет магазин автозапчастин Автоточка розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
274 відгуків
Інтернет магазин автозапчастин Автоточка

Сайлентблоки задніх важелів Фольксваген Т4

в виде спискав виде галереи

    Сайлентблоки задньої підвіски Т4 отримали наступні назви за місцем розташування щодо осі автомобіля:

    - зовнішні;

    - внутрішні.

    Кількість ГМШ – 4 шт., по два з зовнішньої і внутрішньої сторони на лівому і правому важелі.

    Деталі не змінювалися протягом усього періоду випуску машини.

    Розглянемо детальніше обидва компонента.

    Внутрішні сайлентблоки задньої підвіски Т4 – OE 251501131A.

Рис. 1. Креслення внутрішнього сайлентблока заднього важеля Т4 (OE 251501131A)

    Доступні аналоги:

    AutoMega 110085210;

    JP Group 1150301000;

    Lemförder 10197 01;

    Meyle 100 501 0033;

    SWAG 30 79 0030;

    Febi 02417;

    TRW JBU451.

Рис. 2. Фото внутрішнього сайлентблока заднього важеля Т4

    Зовнішні сайлентблоки – OE 701501131.

    Доступні аналоги:

    - AutoMega 110036010;

    - Febi 36005;

    - SWAG 30 93 6005.

    Обидва сайлентблока – класичні ГМШ з однієї внутрішньої стальною втулкою. Гумова частина – з двома буртиками для обмеження осьового зміщення деталі.

    Зовнішні і внутрішні сайлентблоки практично однакові. Відмінність полягає тільки в діаметрі отвору у внутрішній втулці. У зовнішнього сайлентблока діаметр отвору під болт М14, а у внутрішнього – під болт М12.

    Все більшу популярність набувають сайлентблоки задніх важелів з поліуретану. Встановивши такі сайленти, можна на кілька років забути про їх заміну.

    Твердження про підвищену жорсткість підвіски на поліуретані багато автомобілістів вважають поширеним упередженням. У всякому разі, подібна оцінка дуже суб'єктивна.

    Рекомендація фахівців змінювати деталі підвіски комплектами справедлива і в нашому випадку. Якщо дотримуватися цієї рекомендації, можна заощадити на оплаті послуг СТО.

    Ресурс сайлентблоків задньої підвіски вище порівняно з передньою підвіскою Т4. Служать вони довше. Тим не менше на наших дорогах і вони вимагають до себе уваги. Особливо чутливі компоненти задньої підвіски до двох експлуатаційних факторів:

    - перевантаження машини;

    - буксирування причепа.

    Підвіску машини для регулярного перевезення вантажів від 1000 кг і буксирування причепа слід спеціально готувати. Як підсилити задню підвіску Т4? Звертайтеся, допоможемо!

    Як правило, посилення задньої підвіски виконується за рахунок встановлення посилених пружин і амортизаторів в посиленому виконанні.

    Ми до ваших послуг онлайн 24/7.

    Дата створення контенту - 19.04.21

    Автор - Валентин Діденко

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner