Сайлентблоки задніх важелів Фольксваген Т4
- 100 501 0033284 ₴Під замовлення
- 30 79 0030352 ₴В наявності
- 10197 01585 ₴В наявності
- 02417322 ₴Під замовлення
- JBU451679 ₴В наявності
- 110036010196 ₴В наявності
- 36005556 ₴В наявності
- 30 93 6005600 ₴Під замовлення
- 1150305200297 ₴Готово до відправки
- 1150301000133 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
- AT011KIT650 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
- AT021KIT1 146 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
Сайлентблоки задньої підвіски Т4 отримали наступні назви за місцем розташування щодо осі автомобіля:
- зовнішні;
- внутрішні.
Кількість ГМШ – 4 шт., по два з зовнішньої і внутрішньої сторони на лівому і правому важелі.
Деталі не змінювалися протягом усього періоду випуску машини.
Розглянемо детальніше обидва компонента.
Внутрішні сайлентблоки задньої підвіски Т4 – OE 251501131A.
Рис. 1. Креслення внутрішнього сайлентблока заднього важеля Т4 (OE 251501131A)
Доступні аналоги:
Рис. 2. Фото внутрішнього сайлентблока заднього важеля Т4
Зовнішні сайлентблоки – OE 701501131.
Доступні аналоги:
- Febi 36005;
Обидва сайлентблока – класичні ГМШ з однієї внутрішньої стальною втулкою. Гумова частина – з двома буртиками для обмеження осьового зміщення деталі.
Зовнішні і внутрішні сайлентблоки практично однакові. Відмінність полягає тільки в діаметрі отвору у внутрішній втулці. У зовнішнього сайлентблока діаметр отвору під болт М14, а у внутрішнього – під болт М12.
Все більшу популярність набувають сайлентблоки задніх важелів з поліуретану. Встановивши такі сайленти, можна на кілька років забути про їх заміну.
Твердження про підвищену жорсткість підвіски на поліуретані багато автомобілістів вважають поширеним упередженням. У всякому разі, подібна оцінка дуже суб'єктивна.
Рекомендація фахівців змінювати деталі підвіски комплектами справедлива і в нашому випадку. Якщо дотримуватися цієї рекомендації, можна заощадити на оплаті послуг СТО.
Ресурс сайлентблоків задньої підвіски вище порівняно з передньою підвіскою Т4. Служать вони довше. Тим не менше на наших дорогах і вони вимагають до себе уваги. Особливо чутливі компоненти задньої підвіски до двох експлуатаційних факторів:
- перевантаження машини;
- буксирування причепа.
Підвіску машини для регулярного перевезення вантажів від 1000 кг і буксирування причепа слід спеціально готувати. Як підсилити задню підвіску Т4? Звертайтеся, допоможемо!
Як правило, посилення задньої підвіски виконується за рахунок встановлення посилених пружин і амортизаторів в посиленому виконанні.
Ми до ваших послуг онлайн 24/7.
Дата створення контенту - 19.04.21
Автор - Валентин Діденко