Підбір запчастин підвіски на Фольксваген Т4

Фольксваген Т4 сьогодні – автомобіль з легенди. Незважаючи на досить скромну, за сьогоднішніми мірками, зовнішність, фургон-роботяга має технічні можливості та потужний потенціал, не втратили актуальності і в наш час.
Рис. 1. Фольксваген Транспортер Т4 - автомобіль з легенди
Т4 – автомобільний шедевр, творці якого по праву пишаються своїм творінням, незважаючи на його солідний вік. Технічні характеристики автомобіля дозволяють йому залишатися однією з найбільш надійних машин у своєму сегменті.
У нашій країні підвіска автомобіля часто експлуатується в умовах, які ближче до бездоріжжя. Тим не менш, підвіски Транспортера четвертого покоління вважаються досить живучими, за умови належного до них уваги. Більшою мірою це стосується передньої підвіски, оскільки Т4 – машина передньопривідна. Повний привід «тэчика» - швидше екзотика, ніж повсякденність.
Рис. 2. Підвіска Фольксваген Т4
Передня підвіска Т4 – на подвійних (верхніх і нижніх) поперечних кованих важелях. Поздовжні торсіони і стабілізатор поперечної стійкості зібрані на підрамнику. Підвіска оснащена гідравлічними двотрубними амортизаторами. Балка передньої підвіски закріплена на елементах кузова і служить одночасно опорою для передньої частини силового агрегату. Окремі деталі передньої підвіски можна демонтувати незалежно від інших.
Рис. 3. Передня підвіска Т4
Задня підвіска Т4 – на діагональних важелях зі спіральними укороченими гвинтовими пружинами і телескопічними двотрубними амортизаторами закріплена безпосередньо на лонжеронах.
Рис. 4. Задня підвіска Т4
Як веде себе підвіска Фольксваген Т4 на наших дорогах?
Найбільш швидко в підвісці Т4 здаються стійки і втулки переднього стабілізатора. Зазвичай вони служать 50-60 тис. км. На українських шляхах» ці деталі доводиться міняти через 30-40 тис. км пробігу.
Кульові опори, сайлентблоки важелів і амортизатори на Т4 служать зазвичай більше 100-150 тис. км. Стан українських доріг сприяє скороченню цих термінів у 2 – 3 рази. Їзда по вітчизняним «шляхах» сприяє швидкому зносу і маточинних підшипників. Недорогі моделі служать від 70 до 90 тис. км пробігу.
Загалом ходова вважається цілком надійною. Але це лише при своєчасній заміні втулок стабілізаторів і втулок стійок стабілізаторів, кульових опор і втулок. Кульові служать у наших умовах до 50 тис. км, сайлентблоки нижніх важелів – 60-80 тис. км. Сайлентблоки верхніх важелів вважаються вічними. Кермові тяги "ходять" 60-70 тис. км, кермові наконечники найчастіше змінюються одночасно з кульовими опорами нижніх важелів.
Сайлентблоки важелів задньої підвіски на Т4 більш довговічні. Пружини задньої підвіски при перевантаженнях можуть лопатися. При оснащенні задньої підвіски стабілізатором, його втулки служать 50-60 тис. км.
Природно, що всі ці цифри досить умовні. Терміни служби окремих компонентів підвіски Т4 залежать не тільки від дорожніх умов. Мають значення інтенсивність роботи автомобіля, навантаження, стиль водіння, який сповідує водій, і т. д.
Як самостійно підвищити ресурс компонентів підвіски Т4?
Важкі дорожні умови на вітчизняних теренах призводять до передчасного виходу з ладу компонентів підвіски. Руйнуються втулки стабілізатора, сайлентблоки, зношуються кульові опори і наконечники рульових тяг. Недовго живуть амортизатори, підшипники маточин. Доходить до того, що представництва іменитих виробників амортизаторів відмовляються надавати яку-небудь гарантію на свою продукцію в умовах України.
Часті ремонти підвіски автомобіля ведуть до подорожчання перевезень, додаткових простоїв транспортних засобів.
У цій ситуації механіки і автовласники задаються питанням: як своїми силами підвищити ресурс підвіски автомобіля?
Є кілька варіантів вирішення цієї проблеми, які ми сформулювали, грунтуючись на досвіді наших клієнтів.
1. Использование при выполнении ремонта автокомпонентов более дорогих, но и более долговечных брендов. Это FEBI, TRW, Lemförder. Дополнительные затраты на покупку запчастей компенсируются снижением в конечном итоге затрат на выполнение работ по их замене, так как ресурс их заметно выше по сравнению с бюджетными брендами. Компромиссный вариант – использование брендов NK или Quinton Hazell.
2. Использование компонентов, выпускаемых по программе «Усиленная подвеска» под брендом NKPRO. Подробнее об этом можно прочитать в нашей статье «Усиленная подвеска – реальность и перспективы».
Стосовно до Т4 поки можна вести мову про таких компонентах:
- кульові опори (верхні і нижні);
- наконечники рульових тяг.
Рис. 5. Опора кульова передньої підвіски Т4 нижня (посилена) NK 5044742PRO (01.96-)
3. Заміна традиційних гумових втулок стабілізатора, втулок стійок стабілізатора і втулок важелів підвіски на поліуретанові. Докладніше – у нашій статті «Сайлентблоки і втулки: гума або поліуретан».
Рис. 6. Поліуретанові втулки стабілізатора і стійки стабілізатора Фольксваген Т4
4. Поєднання компонентів NKPRO і деталей з поліуретану.
Інформація. При використанні автокомпонентів підвіски з поліуретану слід мати на увазі, що в цьому випадку жорсткість підвіски кілька збільшується.
Структура розділу «Підвіска Фольксваген Т4» на сайті autoto4ka.com.ua
Категорія запчастин підвіски Транспортер Т4 на сайті autoto4ka для зручності підбору розбита на наступні підкатегорії:
3. Деталі підвіски амортизаторів.
4. Відбійники передніх верхніх важелів.
6. Кульові опори.
7. Сайлентблоки важелів передньої підвіски.
8. Сайлентблоки важелів задньої підвіски.
9. Маточини.
10. Підшипники маточин.
11. Стійки стабілізатора.
12. Втулки кріплення стабілізатора переднього.
13. Деталі тріснув передній підвіски.
14. Деталі кріплення важелів передньої підвіски.
15. Деталі кріплення важелів задньої підвіски.
Подібна, інтуїтивно зрозуміла структура дозволяє впевнено почувати себе на сайті і непідготовленим користувачам.
У кожної підкатегорії представлені запчастини різних брендів, що відрізняються один від одного ціною і рівнем виконання.
У наступних статтях ми розглянемо основні групи запасних частин підвіски на Т4. Для зручності ми розбили весь матеріал на декілька самостійних, зручних для читання, логічно завершених статей:
«Підбір амортизаторів на Фольксваген Т4»;
«Підбір кульових опор на Фольксваген Т4»;
«Підбір сайлентблоків на Фольксваген Т4»;
«Підбір пружин задньої підвіски на Фольксваген Т4»;
«Підбір деталей переднього стабілізатора на Фольксваген Т4»;
«Підбір маточин і маточинних підшипників на Фольксваген Т4».
Слідкуйте за нашими публікаціями!
Команда інтернет-магазину Autoto4ka бажає відвідувачам вдалих покупок і легких доріг!
- Як підібрати запчастини для ремонту куліси КПП Фольксваген Т4?Стаття — про особливості підбору запасних частин для ремонту куліси КПП популярного фургона Фольксваген Т4. Розглянуті варіанти комплектації механізму вибору передач, наведені описи деталей, схильних до зношування, що вимагають регулярної заміни з зазначенням оригінальних номерів і аналогів популярних виробників. Кількість ілюстрацій — 24.Повна версія статті
- Заміна роликів зсувних дверей Фольксваген Т4Стаття - про особливості заміни роликів (роликових опор) зсувних дверей Фольксваген Т4. Розглянуті варіанти комплектів роликів для VW T4 різних періодів випуску. Кількість ілюстрацій - 4.Повна версія статті