Продавець Інтернет магазин автозапчастин Автоточка розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
319 відгуків
Інтернет магазин автозапчастин Автоточка

Підбір сайлентблоків підвіски на Фольксваген Т4

Підбір сайлентблоків підвіски на Фольксваген Т4

    Гумо-металеві шарніри (РМШ), звані сайлентблоками (від англійського silent, що означає «тихий»), призначені демпфувати удари та вібрації, що передаються на компоненти підвіски автомобіля від нерівностей і перешкод дороги. Сайлентблоки забезпечують з'єднуються деталей деяку, досить обмежену свободу взаємного переміщення.
    У просторіччі для стислості сайлентблоки часто називають сайлентами.
    В автомобілі VW T4 сайлентблоки стоять в таких вузлах:
    - передня і задня підвіска - в місцях кріплення важелів;
    - в торсіонах;
    - в підвісці стабілізатора;
    - в кріпленнях амортизаторів;
    - в точках кріплення рульового механізму як демпферів;
    - у вузлах кріплення КПП і силової установки.
    Сайлентблоки торсіонів Т4 ми будемо представляти в рамках окремої статті.
    У межах пропонованої статті розглянемо ГМШ важелів передньої і задньої підвісок Т4, а також деталі їх монтажу.
    Терміни служби сайлентблоків Т4 – різні і залежать від місця їх розташування. Так, в передній підвісці частіше доводиться міняти сайленти нижніх важелів, так як вони – найбільш навантажені. "Сайленты" верхніх важелів «передка» служать в 2 – 3 рази довше. У задній підвісці Т4 сайлентблоки міняють ще рідше, хоча в реаліях України розбиваються і вони.
    Крім стану доріг, на ресурс сайлентблоків впливають такі фактори, як інтенсивність роботи автомобіля, маса вантажу, стиль водіння, якого дотримується водій, та інші.


    Сайлентблоки важелів передньої підвіски Фольксваген Т4


     
Рис. 1. Підвіска передніх важелів VW T4


    Оскільки передня підвіска Т4 складається з двох важелів, сайлентблоки розрізняють за місцем встановлення наступним чином:
    - сайлентблоки передньої підвіски нижніх важелів;
    - сайлентблоки передньої підвіски верхніх важелів.
    Сайлентблоки важеля розрізняють за місцемвустановлення по ходу машини:
    - сайлентблок передній;
    - сайлентблок задній.
    Однойменні сайлентблоки на правих і лівих важелях Т4 – ідентичні.


    Таким чином, в передній підвісці для кріплення важелів використовують чотири види сайлентблоків (по 2 штуки кожного виду):
    - сайлент-блоки верхнього важеля передні і задні;
    - сайлент-блоки нижнього важеля передні і задні.
    Загальна кількість сайлентблоків у важелі передньої підвіски – 8 штук.


    При підборі сайлентблоків на конкретний автомобіль слід пам'ятати наступне:
    - конструкція переднього сайлента нижнього важеля в процесі рестайлінгу (1995 рік) була змінена;
    - задні сайленти нижнього важеля використовується в двох виконаннях – з розрізної зовнішньої втулкою і суцільні. Сайлентблок з розрізної втулкою виробник рекомендує використовувати в більш м'якій підвісці пасажирської модифікації фургона. Правда, на наших «шляхах» такий сайлентблок живе недовго, і автомобілісти встановлюють їх тільки при використанні машини на дорогах з якісним покриттям.
    Заміна сайлентблоків нижніх важелів проводиться через кожні 50-60 тис. км пробігу. Сайленти верхніх важелів ходять довше. Їх міняють, як правило, раз на три заміни сайлентблоків нижніх важелів.
Зупинимося більш детально на кожному сайлентблоці передніх важелів.


    1. Сайлентблок верхнього важеля передній OE 701407077A (701407077) - див. рис. 2.


 
Рис. 2.


    Розміри сайлентблока (мм):
    - Зовнішній діаметр (посадочний) – 38,4;
    - Внутрішній діаметр – 12.

    В інтернет магазині Autoto4ka.com.ua можна купити такі передні сайлентблоки верхнього важеля:

    - AutoMega 110037110;

    - Febi 02395;

    - JP Group 1140205200;

    - Lemförder 25931 01;

    - SWAG 30 60 0024;

    - RUBER VN-015 (поліуретан).


    2. Сайлентблок верхнього важеля VW T4 задній OE 701407087 – див. рис. 3.


 
Рис. 3.


    Розміри сайлентблока (мм):
    - Зовнішній діаметр – 35,3;
    - Внутрішній діаметр – 12.

    На нашому інтернет ресурсі можна купити такі задні сайлентблоки верхнього важеля:

    - AutoMega 110028810;

    - JP Group 1150300400;

    - Lemförder 14554 01;

    - RUBER VN-016 (поліуретан).

    Отже, сайлентблоки верхніх важелів Т4 залишалися незмінними протягом усіх років випуску машини: з 09.1990 по 06.2003.

    На перший погляд, передні і задні сайлентблоки верхніх важелів передньої підвіски Т4 практично однакові. У чому полягає відмінність між ними? Сайлентблок передній більш навантажений, тому зовнішній (посадковий) діаметр його більше – 38,4 мм.  Зовнішній діаметр заднього сайлента – 35,3 мм. тобто різниця - в зовнішньому (посадковому) діаметрі.


    3. Сайлентблок нижнього важеля T4 передній:
    OE 701407183 (див. рис. 4). Застосовується для автомобілів Т4 до номеру 70-T-199999, виготовлених до 12.95.


 
Рис. 4.

    Технічні характеристики деталі:

    - Зовнішній діаметр (посадковий) - 35 мм.

    - Зовнішній діаметр (по буртик) - 38 мм.

    - Внутрішній діаметр - 14 мм

    - Товщина - 60мм.

    - Вага - 0,11 кг.

    У нас можна купити такі передні сайлентблоки нижнього важеля на дорестайлінгові Т4:

    - AutoMega 110029210;

    - JP Group 1140203700;

    - Lemförder 14556 01.


    OE 7D0407183 (701407183C), для автомобілів з номером шасі починаючи з 70-T-200000 (див. рис. 5). Відрізняється від моделі, застосованої до рестайлінгу, наявністю зовнішньої металевої втулки, що істотно підвищує ресурс сайлентблока.


 
Рис. 5.

    

    Технічні характеристики деталі:

    - Зовнішній діаметр (посадковий) - 40 мм.

    - Внутрішній діаметр - 14 мм

    В нашому інтернет магазині можна купити такі передні сайлентблоки нижнього важеля на пострестайлинговые T4:

    - Automega 110039310;

    - Febi 05290;

    - JP Group 1140203200;

    - Lemförder 17681 01;

    - RUBER AU-058 (поліуретан).

    Увага! Сайлентблоки нижніх важелів на дорестайлінгові і пострестайлингові T4 - не взаємозамінні. Відповідно, відрізняються і нижні передні важелі на ці машини. 


    4. Сайлентблок нижнього важеля задній
    OE 701407140A – використовувався на автомобілях Т4 до № 70-M-083342, виготовлених в період з 09.90 до 06.91. Відрізняється діаметром внутрішньої втулки 12 мм під болт кріплення М12. В даний час не застосовується. Як правило, на машинах цього періоду випуску підвіска допрацьовувалася під сайлентблоки з діаметром внутрішньої втулки 14 мм.
    OE 701407140C. Використовувався на автомобілях Т4 з № 70-M-083343, виготовлених в період з 07.91 (див. рис. 6). Діаметр внутрішньої втулки 14 мм під кріплення болтом М14. Зовнішня втулка – розрізна. В даний час застосовується обмежено.


 
Рис. 6.


    OE 7D0407140A, див. рис. 7. Виробник рекомендує використовувати цю модель заднього сайлентблока в вантажопасажирських і вантажних модифікаціях Т4. Зовнішня втулка сайлентблока – суцільна.


 
Рис. 7.

    Важливо! Задній сайлентблок нижнього важеля має особливості конструкції у вигляді ослаблених місць в гумовій вставці, призначених для створення різної жорсткості шарніра в різних напрямках. Відповідно, при монтажі деталі її необхідно особливим чином зорієнтувати, для чого на неї в процесі виготовлення нанесені спеціальні мітки. Докладніше - у нашій статті "Як поміняти сайлентблоки на Т4?".

    В інтернет магазині Autoto4ka.com.ua можна купити такі задні сайлентблоки нижнього важеля передньої підвіски:

    - Automega 110037310;

    - JP Group 1140205100;

    - Lemförder 14555 03;

    - SWAG 32923364;

    - RUBER VN-014 (поліуретан).

 
    Кріплення втулок важелів в передній підвісці


    Кріплення важелів передньої підвіски автомобіля Фольксваген Т4 здійснюється наступним чином (див. рис. 8).


 
Рис. 8. Кріплення важелів передньої підвіски Фольксваген Транспортер Т4


    Передні сайлентблоки нижніх важелів кріпляться болтами з шестигранними головками М14х1,5х82 (2 шт.) OE N90534002, (поз. 4 рис. 8) і шестигранними гайками М14х1,5 (2 шт.) OE N10140904 (поз. 5. рис. 8).


 
Рис. 9. Болт М14х1,5х82 з шестигранною головкою VAG, OE N90534002


    Інтернет магазин Autoto4ka (Автоточка) пропонує болти оригінальні (Болт М14х1,50х82 VAG N90534002), а гайки - FEBI, модель 02140.


 
Рис. 10. Гайка М14х1,5 FEBI 02140 (OE N10140904)


    Задні сайлентблоки нижніх важелів Т4 кріпляться ексцентриковими болтами М14х1,5х90 (2 шт.) OE 701407397C (поз. 6 рис. 8) і шестигранними гайками М14х1,5 (2 шт.) OE N10140904 (поз. 8 рис. 8) з ексцентриковими шайбами OE 701407399A (поз. 7 рис. 8).


 
Рис. 11. Ексцентриковий болт М14х1,5х90 (OE 701407397C) кріплення задніх втулок нижніх важелів Фольксваген Т4 в комплекті з гайкою М14х1,5 OE N10140904 і ексцентрикової шайбою OE 701407399A


    Болти (їх ще називають розвальными, так як з їх допомогою регулюється розвал передніх коліс) поставляються, як правило, в комплекті з гайками та шайбами, у вигляді ремонтного комплекту. Наш інтернет магазин пропонує своїм покупцям розвальні болти Фольксваген Т4 таких виробників:
    - VAG (Німеччина) - оригінал 701407397C;
    - AKUSAN (Туреччина) - аналог, шифр LCC5200;
    - FORTUNE LINE (Польща) - аналог, артикул FZ8728.
    Сайлентблоки верхніх важелів Т4 кріпляться за допомогою болтів з шестигранною головкою М12х1,50х80 (4 шт.) OE N10170803 (поз. 2 рис. 8) і гайок М12х1,50 OE N10028908 (поз. 3 рис. 8). Ми пропонуємо використовувати аналогічні болти OE VAG N10170804 і гайки N10028908.


 
Рис. 12. Болти М12х1,50х80 OE N101708044 кріплення втулок верхніх важелів Т4

    В яких випадках болти кріплення важелів підвіски підлягають заміні?


    1. Коли болт прикипів до внутрішньої втулки сайлентблока і при демонтажі був просто зрізаний.
    2. Болт деформований внаслідок значного зносу сайлентблока і значного зазору (люфту) в сполученні.
    3. Пошкодження поверхні болта корозією.
    4. Пошкодження болтів кріплення сайлентблоків та інших компонентів підвіски в результаті ДТП або наїзду на елементи дорожньої обстановки (бордюри, люки тощо).
    Щоб уникнути прикипання різьбових з'єднань елементів кріплення при монтажі їх рекомендують змащувати тонким шаром мастила типу Літол. Можна використовувати також графітове або мідне мастило. Недолік мідного - досить висока ціна.


    Сайлентблоки важелів на задній підвісці


 
Рис. 13. Кріплення важеля задньої підвіски Т4


     Сайлентблоки задніх важелів Т4 розрізняють за їх розміщення відносно поздовжньої осі машини:
    - внутрішні;
    - зовнішні.


    Сайлентблок важеля задньої підвіски внутрішній – OE 251501131A (див. рис. 14).


 
Рис. 14.


    Розміри сайлентблока (мм):
    - Зовнішній діаметр – 47;
    - Внутрішній діаметр – 12.

    На сайті інтернет магазину autoto4ka.com.ua можна купити такі внутрішні сайлентблоки важеля задньої підвіски Т4:

    - Automega 110085210;

    - Febi 02417;

    - JP Group 1150301000;

    - Lemförder 10197 01;

    - Meyle 100 501 0033;

    - SWAG 30 79 0030;

    - TRW JBU451.

     
    Сайлентблок важеля задньої підвіски зовнішній – OE 701501131.
    Розміри сайлентблока (мм):
    - Зовнішній діаметр – 55;
    - Внутрішній діаметр – 14,2.


    Важливо! Внутрішні і зовнішні сайлентблоки задніх важелів Фольксваген Т4 ідентичні. Відмінність – діаметр отвору під болт.

    У нас можна купити такі зовнішні сайлентблоки важелів задньої підвіски:

    - Automega 110036010;

    - Febi 36005;

    - JP GROUP 1150305200;

    - SWAG 30 93 6005;

    - Topran 104081755.

   
    Кріплення втулок важелів задньої підвіски

    Для кріплення внутрішніх сайлентблоків важелів задньої підвіски використовується болт з цапфою М12х1,5х108 VAG N 904 981 04 (2 шт) з шестигранною гайкою M12 VAG N90535701 (2 шт.). Болти наразі зняті з виробництва і замовити їх неможливо, але їх можна замінити на болти М12x1.5x120x80 VAG N 906 259 02. Вони трохи довші (на 12 мм). Після монтажу при необхідності укорочуються. Болти комплектуються гайками шестигранними M12 VAG N90535701.

    Для кріплення зовнішніх сайлентблоків важелів задньої підвіски використовуються болти М14х1,50х112 VAG N90490202 (2 шт) з шестигранною гайкою M14 VAG N90535801 (2 шт.). Ці болти також зараз не випускаються. Їх можна замінити на болти М14х1,5х115 VAG N91076701. Вони довші за прототип на 3 мм, що несуттєво. Наш інтернет магазин пропонує до цих болтів гайки шестигранні М14х1.5 FEBI 02140.

    Інтернет магазин Автоточка (autoto4ka.com.ua) пропонує комплект кріплення важелів задньої підвіски Фольксваген Т4.

    Комплект виглядає наступним чином (див. рис. 15):

    1. Болт М12x1.5x120x80 VAG N 906 259 02 – 2 шт.

    2. Болт М14х1,5х115 VAG N91076701 – 2 шт.

    3. Гайка шестигранна M14X1,5 FEBI BILSTEIN 02140 – 2 шт.

    4. Гайка шестигранна M12 VAG N90535701 – 2 шт.

Рис. 15. Комплект кріплення важелів задньої підвіски Фольксваген Т4   

    В нашому інтернет магазині можна купити також повний ремкомплект важелів задньої підвіски Фольксваген Т4, що містить сайлентблоки в комплекті з кріпленнями (см. рис. 16).

 Рис. 16. Повний ремкомплект важелів задньої підвіски Фольксваген Т4


    Поліуретанові сайлентблоки в підвісці Фольксваген Т4


    Поліуретан як конструкційний матеріал все частіше застосовується для виготовлення автокомпонентів. З цього матеріалу виготовляють пильовики ШРУС, кульових опор, рульових наконечників, втулки стабілізаторів, сайлентблоки підвіски.
    В Інтернет магазині Autoto4ka.com.ua можна замовити поліуретанові сайлентблоки на Т4 вітчизняного виробника під торговою маркою RUBER для нижніх і верхніх важелів передньої підвіски.
    1. Поліуретановий сайлентблок нижнього важеля передній RUBER AU-058 на Фольксваген Т4 (OE 7D0407183) – див. рис. 17.


 
Рис. 17.


    2. Поліуретановий сайлентблок нижнього важеля задній RUBER VN-014 на Фольксваген Т4 (OE 7D0407140A) – див. рис. 18.


 
Рис. 18


    3. Поліуретановий сайлентблок верхнього важеля передній RUBER VN-015 на Фольксваген Т4 (OE 701407077A) – див. рис. 19.


 
Рис. 19


    4. Поліуретановий сайлентблок верхнього важеля задній RUBER VN-016 на Фольксваген Т4 (OE 701407087) – див. рис. 20.

 
Рис. 20.

    

    Поліуретанові сайлентблоки кріплення важелів задньої підвіски

    1. Поліуретановий сайлентблок важеля задньої підвіски Т4 зовнішній Ruber VN-017 (OE 701501131) - діаметр отвору 14,2 мм.

 

Рис. 21. Поліуретановий сайлентблок важеля задньої підвіски Т4 зовнішній Ruber VN-017

     

    2. Поліуретановий сайлентблок важеля задньої підвіски внутрішній Ruber VN-017A (OE 251501131A) - внутрішній діаметр 12 мм


    Особливості виконання робіт по заміні сайлентблоков підвіски Фольксваген Т4


    Перед заміною втулок фахівці рекомендують провести діагностику підвіски, щоб з'ясувати, які саме деталі вимагають заміни. Часто болти кріплення втулок прикипають до внутрішніх втулок, і для демонтажу деталей болти доводиться зрізати. У цьому випадку потрібне придбання нового кріплення.

    Докладно порядок виконання робіт по заміні сайлентблоков підвіски Фольксваген Т4 викладений у статті, яку можна прочитати тут.
    
    Запрошуємо автомобілістів поділитися власним досвідом підбору та експлуатації сайлентблоків підвіски Фольксваген Т4 різних брендів.

    Повідомлення можна відправляти на e-mail autoto4ka@i.ua.

    Автор статті - Валентин Діденко

    Дата публикации: 23.11.18 

    Дата оновлення – 05.06.21; 27.07.23

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner