Посилені кульові опори

Кульова опора - обов'язковий компонент незалежної підвіски автомобіля. Основний елемент вузла - кульовий шарнір, який забезпечує необхідну жорсткість в одному напрямку і свободу переміщення в інших. Це якість робить кульові шарніри незамінними в рульовому управлінні і у вузлах підвіски автомобілів.
Що відбувається з кульовими опорами в процесі експлуатації?
Деталі кульового шарніра піддаються значним навантаженням, сприймаючи удари і вібрації, що виникають при подоланні нерівностей дорожнього покриття. В умовах недостатньої змащення деталей вузла, а також у разі пошкодження пильовика деталі кульової опори інтенсивно зношуються. При досягненні граничних значень зносу в сполученні виникає люфт і потрібна заміна всього вузла кульової опори.
Які фактори впливають на ресурс шарової опори?
Найбільше шарніру шкодять жорсткі удари, які супроводжують наїзд на перешкоду начебто ями. Негативно впливає незадовільний стан амортизаторів підвіски. Ця обставина значно підвищує навантаження на кульові опори. Впливає й величина переміщення деталей підвісок, яка в значній мірі визначається станом дорожнього покриття. Для шарніра кожен рух – це міні знос. В силу герметичності конструкції вузла на його стан майже не впливає бруд, коливання температури і вологість. Правда, це до тієї пори, поки цілий пильовик.
Аналіз несправностей вузлів підвісок автомобіля дозволяє зробити висновок про те, що компоненти підвіски роблять істотний взаємний вплив один на одного. Так, стан кульових опор залежить від зношеності амортизаторів підвіски, стану гумових опор і підвісок і втулок. А вони всі залежать від таких факторів, як стан дорожнього покриття, манера водіння, використовувана водієм і забрудненість доріг. Негативно впливають на стан підвіски поєднання високої швидкості руху з великим навантаженням на автомобіль по брудній і нерівній дорозі, супроводжується безліччю жорстких ударів, що, загалом, характерно для переважної більшості наших доріг. Брудних і нерівних.
Передчасний вихід з ладу кульової опори потребує негайної заміни, що пов'язане з простоєм автомобіля і неминучими фінансовими витратами.
Автомобілісти накопичили великий досвід створення посиленої підвіски як складової тюнінгу, приділяючи першочергову увагу амортизаторам і пружинам. Окремі компоненти та комплекти деталей підвіски випускаються серійно. Настала черга компонентів, побудованих на кульових шарнірах і гумо-металевих шарнірах.
Як продовжити ресурс шарової опори?
Один з варіантів, рекомендованих автовиробниками – використання OE і OEM запчастин, які виробляють компанії, що поставляють автокомпоненти на складальні конвеєри автогігантів. Відлякує пересічного споживача дві обставини:
- висока ціна оригінальних запчастин;
- заявлений ресурс OE і OEM компонентів передбачає експлуатацію автомобіля в якихось усереднених умовах.
Комерційні авто в Україні найчастіше експлуатуються з перегрузами і у важких дорожніх умовах, що вимагає особливого підходу до вибору запчастин при ремонті підвіски.
Фахівці багатьох компаній, що виробляють автокомпоненти, давно шукають шляхи вирішення цієї проблеми. Домогтися збільшення ресурсу, наприклад, кульових опор без значного їх подорожчання – завдання непросте. Орієнтир – компоненти, що поставляються на складальний конвеєр автовиробників. Тому завдання максимум – створення посилених кульових опор та інших компонентів підвіски OEM якості за ціною вторинного ринку.
Посилена підвіска MEYLE
Один з прикладів вдалого рішення проблеми створення компонентів посиленою підвіски – серія запчастин "HD Quality" («Посилене якість») компанії Meyle (Німеччина). Почавши з посилених наконечників рульових тяг для вантажних автомобілів, розроблених на замовлення низки експедиторських фірм, компанія в 2012 році вивела на ринок серію компонентів посиленою підвіски, орієнтовану в першу чергу на комерційні авто.
Продукти MEYLE-HD технічно оптимізовані порівняно з оригінальними деталями. Посилення конструкції і застосування високоякісних інноваційних матеріалів роблять їх більш довговічними і надійними, вони просто служать довше і часто по ряду параметрів перевершують оригінальні деталі.
Вироби лінійки MEYLE-HD володіють підвищеними ресурсними характеристиками і часто навіть перевершують запасні частини OEM.
Рис. 1. Кульова опора посилена нижня на Фольксваген Т4 Meyle 1160107193HD (-12.95)
Інженери MEYLE проаналізували оригінальні запчастини, з'ясували їх вразливі місця і напрямок удосконалення, і розробили на цій основі деталі поліпшеної якості. На всі вироби MEYLE-HD надається гарантія 4 роки.
Посилені кульові опори NK PRO
У 2018 році компанія SBS Automotive A/S, власник бренду NK, презентувала нову лінію компонентів підвіски і рульового управління NK PRO – модифіковані, розроблені для важких режимів роботи запчастини для післягарантійного обслуговування автотранспортних засобів.
Кульові опори нової лінії випускаються у вигляді комплектів, що містять все необхідне для їх монтажу.
Лінійка продуктів NK PRO - доповнення до лінійки продуктів NK звичайного виконання. Головна їх відмінність - підвищені (до 50 %) ресурсні показники.
Як це робиться?
За рахунок чого досягається настільки серйозне поліпшення ресурсних показників кульових опор?
1. Збільшення діаметра сферичної частини кульового пальця. Габарити кульової опори дозволяють збільшити діаметр сферичної частини пальця на величину до 10 %. При цьому за рахунок збільшення площі контакту вантажопідйомність деталі підвищується на 25 відсотків.
2. Для виготовлення вкладиша кульового шарніра використовується зносостійкий пластик. Інноваційний матеріал розрахований на високі навантаження і володіє дуже хорошою термостійкістю. Поєднання різних матеріалів, використовуваних для виготовлення деталей шарніра, узгоджені таким чином, щоб вони були максимально стійкі до зносу.
3. Ретельно за спеціальною технологією точно відполірована поверхня кульового пальця зберігає коефіцієнт тертя надзвичайно низьким і забезпечує високу зносостійкість сполучення.
4. Цинкове покриття корпусу забезпечує підвищений захист виробу від корозії.
5. Оптимізований гумовий або поліуретановий міцний пильник створює довготривалу герметизацію вузла тертя і сприяють підвищенню надійності кульової опори.
6. Використання спеціальної високоефективної мастила, яка максимально адаптована до вимог цієї трибологічної системи. Це не тільки вносить істотний вклад у зниження зносу, але також запобігає пошкодження сполук в результаті корозії завдяки своїй высокостабильной мастильній плівці і відмінною термостійкості. Прототип змащення застосовується в турбінах вітряних електрогенераторів.
Центральний елемент серії продуктів NK PRO – посилені кульові опори. Серед аналогічних виробів під іншими брендами вони виділяються напівпрозорими поліуретановими пиляками, заповненими білої консистентним мастилом. Посилені кульові опори серії NK PRO мають всі передумови стати візитною карткою іменитого скандинавського бренду.
Детальніше – див. інфографіку (рис. 2).
Рис. 2. Особливості посиленою кульової опори NK PRO
Сьогодні в асортименті інтернет магазині Автоточка (autoto4ka.com.ua ми пропонуємо посилені кульові опори передньої підвіски на такі автомобілі:
1. Фольксваген Т4:
- верхня NK 5044725PRO;
- нижня NK 5044726PRO (-12.95);
- нижня NK 5044742PRO (01.96-).
2. Фольксваген Т5 - NK 5044745PRO.
3. Форд Транзит NK 5042524PRO.
Рис. 3. Посилена опора Форд Транзит NK 5042524PRO
4. Мерседес Спринтер NK 5043311PRO.
5. Рено Трафік NK 5043634PRO.
Рис. 4. Посилена опора Рено Трафік 2 NK 5043634PRO
6. Рено Майстер NK 5043930PRO.
7. Фольксваген Гольф 4 NK 5044738PRO (ліва).
8. Фольксваген Гольф 4 NK 5044739PRO (права).
9. Мерседес-Бенц Е-класу NK 5043316PRO.
В комплект усиленной подвески NK PRO кроме усиленных шаровых опор входят также усиленные наконечники рулевых тяг, стойки стабилизаторов и сайлентблоки. Специалисты компании работают над расширением ассортимента в соответствии с требованиями рынка.
Купить усиленные шаровые опоры онлайн на сайте autoto4ka.com.ua можно 24 часа в сутки 7 дней в неделю без выходных и перерывов.
Ждем Вас.
Заказы, подтвержденные до 16.00, отправляются в день оформления.
Другие статьи по теме:
1. Шаровые опоры: особенности устройства и эксплуатации.
2. Шаровые опоры: как не ошибиться с выбором.
3. Підбір кульових опор підвіски на Фольксваген Т4.
4. Посилена підвіска – реальність і перспективи.- Як підібрати запчастини для ремонту куліси КПП Фольксваген Т4?Стаття — про особливості підбору запасних частин для ремонту куліси КПП популярного фургона Фольксваген Т4. Розглянуті варіанти комплектації механізму вибору передач, наведені описи деталей, схильних до зношування, що вимагають регулярної заміни з зазначенням оригінальних номерів і аналогів популярних виробників. Кількість ілюстрацій — 24.Повна версія статті
- Заміна роликів зсувних дверей Фольксваген Т4Стаття - про особливості заміни роликів (роликових опор) зсувних дверей Фольксваген Т4. Розглянуті варіанти комплектів роликів для VW T4 різних періодів випуску. Кількість ілюстрацій - 4.Повна версія статті