Сайлентблоки переднього верхнього важеля на Т4
- 30 60 0024214 ₴В наявності
- 25931 01228 ₴В наявності
- 110028810108 ₴Під замовлення
- 1150300400107 ₴Готово до відправки
- 14554 01305 ₴В наявності
- 30 60 0030182 ₴Під замовлення
- VN-015Новинка330 ₴Під замовлення
- VN-016Новинка330 ₴Під замовлення
- 1140205200136 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
- 02395169 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
- 05027157 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
- AT012KIT466 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
Від технічного стану компонентів підвіски в значній мірі залежить не тільки комфорт, але і безпека руху.
Для правильного підбору сайлентблоків верхніх важелів необхідно знати їх основні характеристики.
Кількість – 4 шт.:
- передні (по ходу машини) – 2 шт., по одному на правому і лівому важелі;
- задні (по ходу авто) – 2 шт., також по одному на обидві сторони.
Рис. 1. Схема встановлення верхнього важеля передньої підвіски на Т4
Конструкція сайлентблоків верхніх важелів весь період випуску Т4 залишалася без змін. Що вони собою являють? Це гумометалеві шарніри (ГМШ) без зовнішніх втулок. Гумова частина має по краях буртики, що обмежують осьове переміщення.
Передній сайлентблок
Оригінальні (конструкторські) номера (OE) - 701407077 і 701407077A (поз. 3 рис. 1)
Рис. 2. Креслення переднього сайлентблока верхнього важеля Т4 OE 701407077 (701407077A)
Популярні аналоги:
- AutoMega (Dello) 110037110;
- Febi 02395;
- JP Group 1140205200;
- Lemförder 25931 01;
- SWAG 30 60 0024.
Рис. 3. Фото переднього сайлентблока
Задній сайлентблок
Оригінальний (конструкторський) № (OE) 701407087 (поз. 4 рис. 1)
Рис. 4. Креслення заднього сайлентблока верхнього важеля Т4 OE 701407087
Популярні аналоги:
- AutoMega (Dello) 110028810;
- JP Group 1150300400;
- Lemförder 14554 01;
- Febi 05027;
- SWAG 30 60 0030.
Рис. 5. Фото заднього сайлентблока
Відмінність переднього і заднього сайлентблоків - тільки в розмірах посадочних поверхонь. На передній більше навантаження, тому зовнішній діаметр його збільшений.
Верхні важелі менш навантажені порівняно з нижніми, тому ресурс верхніх сайлентблоків більше. Вони вимагають заміни в середньому один раз на три заміни нижніх ГМШ.
Оскільки необхідність у заміні сайлентблоків верхнього важеля Т4 виникає рідко, демонтаж їх може бути утруднений, так як болти можуть прикипіти до внутрішньої поверхні втулки. У цьому випадку кріпильні болти зрізаються і замінюються на нові.
Увага! Болти кріплення для сайлентблоків підвіски застосовуються тільки оригінальні, відрізняються підвищеною міцністю. Підібрати їх можна у відповідному розділі нашого сайту.
Порядок заміни сайлентблоків верхнього важеля Т4 - в нашій статті.
Увага! Розміри, вказані в кресленнях (див. рис. 2 і 4), відповідають гумовометалевим шарнірам (ГМШ), виготовлених з гуми. Розміри для поліуретанових аналогів будуть відрізнятися від зазначених. Це пов'язано з відмінностями в показниках жорсткості цих двох матеріалів.
Які сайлентблоки верхніх важелів ставити на Т4?
Оскільки навантаження на ці ГМШ невеликі, бренд особливого значення не має. Добре зарекомендував себе поліуретан. "Поставив і забув", кажуть наші клиєнти. Дорого, зате надовго.
Вдале співвідношення показників ціни і якості у продукції, яка постачається компанією JP Group (Данія).
Краще, але і найдорожче рішення - Lemförder. Компанія - постачальник комплектуючих на конвейєри багатьох автовиробників.
Звертайтеся, допоможемо! Онлайн ми відкриті для вас 24/7.
Доставка по Україні, відправлення без передоплат.