Продавець Інтернет магазин автозапчастин Автоточка розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
316 відгуків
Інтернет магазин автозапчастин Автоточка

Сайлентблоки переднього нижнього важеля на Т4

в виде спискав виде галереи

    Кількість сайлентблоків нижнього важеля VW T4 – 4 шт.:

    - передні (по ходу автомобіля) – 2 шт., по одному на правому і лівому важелі;

    - задні (по ходу авто) – 2 шт., також по одному на правому і лівому важелі.

    Незважаючи на те, що сайлентблоки - розхідники, що регулярно замінюються, їх стан має велике значення для комфорту водія і пасажирів.

Рис. 1. Схема встановлення нижнього важеля передньої підвіски Т4

        1. Сайлентблок передній (поз. 7 рис. 1)

        1.1. OE 701407183 (7D0407183). Встановлювався на Т4 до юрестайлінгу. Являє собою ГМШ з одною (внутрішньою) втулкою. Оснащений двома гумовими буртиками для надійної фіксації деталі в осьовому напрямку.

Рис. 2. Креслення переднього сайлентблока (-12.95) OE 701407183

    Пропоновані аналоги OE 701407183, які можна купити в інтернет магазині Автоточка:

    - AutoMega (Dello) 110029210;

    - JP Group 1140203700;

    - Lemforder 14556 01;

    - Febi 04913;

    - Sidem 864610;

    - SWAG 30 60 0023.

Рис. 3. Фото переднього сайлентблока (-12.95)

    1.2. OE 701407183C (7D0407183). Деталь з пострестайлингової комплектації. Сайлентблок - результат роботи конструкторів Volkswagen щодо підвищення ресурсних показників передньої підвіски машини. Деталь – класичний ГМШ з двома втулками – зовнішньою і внутрішньою, у зв'язку з чим ресурс її вище попередньої версії (дорестайлінгової). Деталь оснащена двома гумовими буртиками, один з яких посилено виступом зовнішньої сталевої втулки і є фактично упором.

Рис. 4. Креслення переднього сайлентблока Т4 (01.96-) OE 7D0407183

    Аналоги, які мають стабільний попит:

    - AutoMega (Dello) 110039310;

    - JP Group 1140203200;

    - Lemforder 17681 01;

    - Febi 05290;

    - Sidem 864611;

    - SWAG 30 60 0026.

Рис. 5. Фото переднього сайлентблока (01.96-)

     2. Задній сайлентблок

    Являє собою ГМШ з двома втулками – внутрішньою і зовнішньою. Його відрізняє наявність ослаблених місць в гумовій частини з торців деталі.

       2.1. OE 701407140A. Встановлювався на автомобілі Т4 до № 70–M–083 342 (09.90 – 06.91). Характерні особливості деталі – внутрішній діаметр (під болт кріплення важеля) 12 мм і розрізна зовнішня втулка.

    Аналоги, у зв'язку з незначним попитом – рідкісні:

    - RIDER (Угорщина) RD3445985443;

    - PROFIT (Чехія) 2307-0126;

    - JP Group (Данія) 1140207900;

    - Meyle (Німеччина) – 1004070050;

    - Sidem (Німеччина) - 864712.

    Сайлентблок має обмежене застосування. Власники таких авто намагалися переробити їх підвіску під новий сайлент з болтом М14.

       2.2. OE 701407140C (701407140B, 7D0407140, 7D0407140A). Встановлювався на автомобілі Т4 з № від 70–M–083 343 весь період випуску машини. Особливість деталі – внутрішній діаметр (під болт кріплення важеля) 14 мм. Зовнішня втулка виконувалася в двох варіантах – розрізна і суцільна.

    Деталь з розрізної втулкою автовиробник рекомендує для установки на пасажирські версії Т4. Деталь з нерозрізною зовнішньою втулкою має кращі ресурсні показники і рекомендується для установки на вантажопасажирські та вантажні версії машини. Цією деталлю також рекомендують оснащувати пасажирські Т4, використовувані у важких дорожніх умовах.

Рис. 6. Креслення заднього сайлентблока нижнього важеля на VW T4 OE 7D0407140A

    Доступні аналоги:

    - AutoMega (Dello) 110037310;

    - JP Group 1140205100;

    - Lemforder 14555 03;

    - Febi 23364;

    - NK 5104732;

    - Sidem 863629;

    - SWAG 32 92 3364.

Рис. 7. Фото заднього сайлентблока нижнього важеля

    Гумова вставка сайлентблока виготовлена з виїмками особливої форми, що забезпечують різну жорсткість елемента в різних напрямках. Тому при запресовуванні деталі у важіль слід зорієнтувати її у відповідності з вказівками виробника за мітками, які наносяться при виготовленні.

    Увага! Сайлентблоки з розрізною і цілісною втулкою орієнтуються по-різному. Неправильна орієнтація деталі істотно знижує її ресурс!

    Також дуже важливий технічний аспект, що стосується кінцевого (остаточного) затягування болтів кріплення сайлентблоків. Це слід робити, коли автомобіль вже стоїть на колесах і сайлентблоки зайняли своє місце у вушках важелів. 

    Будьте уважні! У Мережі доступні численні рекомендації, як правильно зорієнтувати задні сайлентблоки нижнього важеля Т4 при запресовуванні у важіль. Як правило, вони не містять вказівок, якого сайлентблока це стосується - розрізного, або нерозрізного. Аналіз ряду публікацій показав, що в більшості йдеться саме про розрізним ГМШ. З цієї причини дуже часто неправильно встановлені нерозрізні сайлентблоки передчасно виходять з ладу. Як правильно орієнтувати їх, читайте в нашій статті.

    До ваших послуг актуальні статті по темі:

    - Підбір сайлентблоків підвіски на Т4;

    - Як поміняти сайлентблоки на Т4?

    Звертайтеся! Наші фахівці підберуть комплекти сайлентблоків на нижні важелі як з гуми, так і поліуретану. При необхідності підберемо кріплення і інші комплектуючі.

    Своєчасна заміна ГМШ, що відслужили свій термін, дозволить продовжити термін експлуатації кульових опор, амортизаторів та інших компонентів підвіски.

    Онлайн ми доступні 24/7.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner