Сайлентблоки переднього нижнього важеля на Т4
- 5104732Новинка259 ₴В наявності
- 1140203700101 ₴Готово до відправки
- 110029210115 ₴Готово до відправки
- 17681 01378 ₴В наявності
- 110037310161 ₴Під замовлення
- 32 92 3364374 ₴В наявності
- 14555 03439 ₴В наявності
- 23364252 ₴В наявності
- AU-058Новинка500 ₴Під замовлення
- VN-014Новинка450 ₴Під замовлення
- 32923364390 ₴Під замовлення
- 1140203200175 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
- 14556 01180 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
- 1140205100178 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
- 05290229 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
- 1150300500149 ₴Немає в наявності+380 (66) 482-33-54
- +380 (67) 131-70-07
Кількість сайлентблоків нижнього важеля VW T4 – 4 шт.:
- передні (по ходу автомобіля) – 2 шт., по одному на правому і лівому важелі;
- задні (по ходу авто) – 2 шт., також по одному на правому і лівому важелі.
Незважаючи на те, що сайлентблоки - розхідники, що регулярно замінюються, їх стан має велике значення для комфорту водія і пасажирів.
Рис. 1. Схема встановлення нижнього важеля передньої підвіски Т4
1. Сайлентблок передній (поз. 7 рис. 1)
1.1. OE 701407183 (7D0407183). Встановлювався на Т4 до юрестайлінгу. Являє собою ГМШ з одною (внутрішньою) втулкою. Оснащений двома гумовими буртиками для надійної фіксації деталі в осьовому напрямку.
Рис. 2. Креслення переднього сайлентблока (-12.95) OE 701407183
Пропоновані аналоги OE 701407183, які можна купити в інтернет магазині Автоточка:
- Febi 04913;
- Sidem 864610;
- SWAG 30 60 0023.
Рис. 3. Фото переднього сайлентблока (-12.95)
1.2. OE 701407183C (7D0407183). Деталь з пострестайлингової комплектації. Сайлентблок - результат роботи конструкторів Volkswagen щодо підвищення ресурсних показників передньої підвіски машини. Деталь – класичний ГМШ з двома втулками – зовнішньою і внутрішньою, у зв'язку з чим ресурс її вище попередньої версії (дорестайлінгової). Деталь оснащена двома гумовими буртиками, один з яких посилено виступом зовнішньої сталевої втулки і є фактично упором.
Рис. 4. Креслення переднього сайлентблока Т4 (01.96-) OE 7D0407183
Аналоги, які мають стабільний попит:
- JP Group 1140203200;
- Lemforder 17681 01;
- Febi 05290;
- Sidem 864611;
- SWAG 30 60 0026.
Рис. 5. Фото переднього сайлентблока (01.96-)
2. Задній сайлентблок
Являє собою ГМШ з двома втулками – внутрішньою і зовнішньою. Його відрізняє наявність ослаблених місць в гумовій частини з торців деталі.
2.1. OE 701407140A. Встановлювався на автомобілі Т4 до № 70–M–083 342 (09.90 – 06.91). Характерні особливості деталі – внутрішній діаметр (під болт кріплення важеля) 12 мм і розрізна зовнішня втулка.
Аналоги, у зв'язку з незначним попитом – рідкісні:
- RIDER (Угорщина) RD3445985443;
- PROFIT (Чехія) 2307-0126;
- JP Group (Данія) 1140207900;
- Meyle (Німеччина) – 1004070050;
- Sidem (Німеччина) - 864712.
Сайлентблок має обмежене застосування. Власники таких авто намагалися переробити їх підвіску під новий сайлент з болтом М14.
2.2. OE 701407140C (701407140B, 7D0407140, 7D0407140A). Встановлювався на автомобілі Т4 з № від 70–M–083 343 весь період випуску машини. Особливість деталі – внутрішній діаметр (під болт кріплення важеля) 14 мм. Зовнішня втулка виконувалася в двох варіантах – розрізна і суцільна.
Деталь з розрізної втулкою автовиробник рекомендує для установки на пасажирські версії Т4. Деталь з нерозрізною зовнішньою втулкою має кращі ресурсні показники і рекомендується для установки на вантажопасажирські та вантажні версії машини. Цією деталлю також рекомендують оснащувати пасажирські Т4, використовувані у важких дорожніх умовах.
Рис. 6. Креслення заднього сайлентблока нижнього важеля на VW T4 OE 7D0407140A
Доступні аналоги:
- Febi 23364;
- NK 5104732;
- Sidem 863629;
Рис. 7. Фото заднього сайлентблока нижнього важеля
Гумова вставка сайлентблока виготовлена з виїмками особливої форми, що забезпечують різну жорсткість елемента в різних напрямках. Тому при запресовуванні деталі у важіль слід зорієнтувати її у відповідності з вказівками виробника за мітками, які наносяться при виготовленні.
Увага! Сайлентблоки з розрізною і цілісною втулкою орієнтуються по-різному. Неправильна орієнтація деталі істотно знижує її ресурс!
Також дуже важливий технічний аспект, що стосується кінцевого (остаточного) затягування болтів кріплення сайлентблоків. Це слід робити, коли автомобіль вже стоїть на колесах і сайлентблоки зайняли своє місце у вушках важелів.
Будьте уважні! У Мережі доступні численні рекомендації, як правильно зорієнтувати задні сайлентблоки нижнього важеля Т4 при запресовуванні у важіль. Як правило, вони не містять вказівок, якого сайлентблока це стосується - розрізного, або нерозрізного. Аналіз ряду публікацій показав, що в більшості йдеться саме про розрізним ГМШ. З цієї причини дуже часто неправильно встановлені нерозрізні сайлентблоки передчасно виходять з ладу. Як правильно орієнтувати їх, читайте в нашій статті.
До ваших послуг актуальні статті по темі:
- Підбір сайлентблоків підвіски на Т4;
- Як поміняти сайлентблоки на Т4?
Звертайтеся! Наші фахівці підберуть комплекти сайлентблоків на нижні важелі як з гуми, так і поліуретану. При необхідності підберемо кріплення і інші комплектуючі.
Своєчасна заміна ГМШ, що відслужили свій термін, дозволить продовжити термін експлуатації кульових опор, амортизаторів та інших компонентів підвіски.
Онлайн ми доступні 24/7.