Продавець Інтернет магазин автозапчастин Автоточка розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
193 відгуків
Інтернет магазин автозапчастин Автоточка

Запчастини передньої підвіски Т4

в виде спискав виде галереи

    Передня підвіска Т4 включає в себе:
    - балку (поперечину);
    - Верхні і нижні важелі;
    - торгиони;
    - амортизатори;
    - Стабілізатор.
    Дворивна підвіска VW T4 включає в себе чотири важелі - два верхні і два нижні.



Рис. 1. Передня дворивна підвіска Фольксваген Т4

    Верхні важелі (по. 1 рис. 1).
    1. До рестайлінг (1995):
    - Ліворуч OE 701407021B;
    - Праворуч OE 70140702B.
    2. Після рестайлінга:
    - Ліворуч OE 701407021C;
    - Праворуч OE 701402C.
    Нижні важелі (по. 2 рис. 1):
    1. Для машин з No до 70-M-083 342 (109.90 — 06.91):
    - Ліворуч OE 701407151;
    - Праворуч OE 701407152.
    2. Для автомобілів з No від 70-M-083 343 (06.91 — 07.94):
    - зліва OE 701407151A;
    - Праворуч OE 701407152A.
    Деталі відрізняються розмірами провушники для заднього (по ходу) сайлентблоку. З 06.91 в роботу була запущена вузька версія заднього різено-металічного шарніру нижнього важеля.
    3. Для машин, що виходять з 01.96 (після) рестайлінга:
    - лівий 7D0407151A;
    - Правий 7D0407152A.
    Важеліі праві і ліві - дзеркально подібні.
    За допомогою болтових з’ єднань ви можете прикріпити його до балки.
    Для демпфування ударів, що виникають при наїзді колеса авто на нерівності дорожнього покриття, в провушники запресовуються сайлентблоки.
    Кожен важіль відповідає точно визначеному комплекту сайлентблоків. Чому існує стільки різних варіантів?
    Причина полягає в тому, що виробник після запуску конкретної моделі автомобіля в серію, збирає інформацію про різні системи, агрегати та деталі по різних каналах. Які це канали? Перш за все, це реклами споживачів, які проходять через мережу офіційних дилерів і авторизованих (фірмінів) СТО. Далі - результати ресурсних випробувань, які зазнають серійні машини. І інші канали, інформація про які закрита. Гарантійна і постгарантійна експлуатація серійних машин дозволяє оперативно виявити слабкі місця в конструкції автомобіля. Деякі недоліки і недоробки виправляються негайно, інші - під час роботи по рестайлінгу. Фольксваген Т4 пройшов рестайлінг У 1995 році. І з січня 1996 року Транспортер збирався з оновленою версією передніх нижнього важеля і сайлентблоків. У 1991 році було здійснено підвищення переднього нижнього важеля за рахунок зміни конструкції кріплення. Болт М12 був замінений на болт М14. Відповідно змінена конструкція заднього сайлентблоку і нижнього важеля.
    Сайлентблокі Передній підвіски Т4 називають по їх розташуванні відносно ходу автомобіля наступним чином:
    - сайлентблоку Верхній важіль передній і задній;
    - аналогично сайлентблоку Нижня важеля.
    Симетрично розміщені сайлентблоку Лівий і правий важіль однакові. Таким чином, в в важіль передній підвіски число сайлентблоків – 8.
    Для зручності користування інформацією про сайлентблоків На сайті ми згрупували по підгрупах:
    - сайлентблоку Нижній важіль;
    - сайлентблоку Верхній важіль;
    - сайлентблоку заднього важеля.
    У окрему підгрупу винесено інформацію про сайлентблоків (подушки) торсионів.

    Більше інформації про сайлентблоки передній підвіски можна знайти в нашій статті "Підбір сайлентблоків передній підвіски на Фольксваген Т4".

    Порядок і особливості заміни сайлентблоків передній підвіски - в статті "Як змінити сайлентблоку на Т4?".

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner